Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
I LOVE Y OU ........ cINtA Kami Warna Warni !

Monday, February 13, 2012

aku nak !

erm lame sudah tak tulis kt sini erm aku busy sgt dgn kerja asik kerja kerja
bile la aku nak rehat ntah lah erm . aku kerja sbb nak beli laptop ncet bb beli mcm2 lagi bile la agak nyerr
erm n nak menyimpan duet nak blaja erm tuhan bg la aku rezeki yg lebeh2 amin
aku tak dpt lagi ape yg aku nak .aku nak sume yg aku nak . tolong !
yg penting aku nak farieza tak nak ilang dia kerana aku perlukan dia . dia penting sgt dlm hidop aku sgt2 penting erm aku doa kn aku kekel selam lama nya ngan dia sampai aku pejam mate niee .amin <3
hidup aku tgah okey sekarang sudah nak stabil aku dpt menyimpan sikit gaji aku erm harap sgt dpt simpan bnyk lagi aku tak nak susah kn org n aku tak nak org angap aku nie pemalas . aku nak cari hidop aku sendiri aku nak tnjok kat dyorg yg aku boleh hidop tanpa dyorg  aku nak berjaya n boleh bantu sesiapa saje yg dalam kesusahan  aku nak tolong sgt2 terutama tok wan pakcik aku kt kampong tu ami jaa .....harap sgt aku berjaya bnyk sgt ami jaa tu tolong aku .. harap sgt2 amin ! please dgr lagu: (adele_set fire to the rain ) bila bce ! thnks. sayang semua yg syg aku !

1 comment: